Gårkvällen

Jahapp, lite kort om gårdagen då, innan jag tänkte städa lite (a)
Jag och Ellis missade först bussen, på grund av att hon tappade sina lösögonfransar xd haha, men Jessie hade följt mig till coop, så jag hade sällskap tills Ellis & bussen kom ;D (bussen var dock en kvart sen, inte så kul när man redan fått vänta i en halvtimma! ;b) haha men iallafall, vi kom dit runt nio och då var det redan MASSOR där :D
Askul, hälsade på nästan alla, och sedan började partyt, eftersom det var jag och Ellis som vaaaaar partyt ;D på riktigt dårå, det var våran suveräna utklädnad :D hahaha.. Vi hade coolaste partyhattarna, tuto och serpentiner, wihoo.. Det kom dock lite för många, och folk började ta sönder saker och slänga saker överallt, samt att Erik spydde ner grannarnas fönster, så vi var tvungen att köra ut nästan alla, dom som stannade var de som skulle sova över, :) Och det var jag, Ellis, Malin, Matilda, Ruby, Alison, Christian, Erik, Simon och Oscar, så vi hade ett miniparrty istället :D
sjuukt kul! =) Ruby och Alison gick och la sig när de andra gick, vi andra var uppe och dansade, sjöng och drack ännu mera ett tag :D Sedan gick Ellis, Malin och Matilda och sov, medans jag och grabbarna var uppe tre timmar till, till ungefär 6.. Då vart man riiktigt trött, och man vaknade upp idag efter två timmars sömn med huvudärk! inte kul ;b ahha
Men nej, ska städa nu och sedan drar jag på träning :) hare bra :*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så, nu har jag ändrat =) När ska man få se bilder på partyt då ? =) Haha

2008-11-09 @ 16:36:55
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0