I'm back!

Jahapp, då har man skapat sin andra blogg då.. Tog bort min första för några veckor sedan, men ångrade mig och det slutade med, som ni ser att jag skapade mig en ny blogg.
Anledningen till att jag tog bort den var för att jag kände att jag inte direkt hade någon tid för den, jag börjde få rätt många läsare, och då kände jag mig även tvungen att uppdatera ungefär fyra, fem gånger om dagen, plus svara på alla kommentarer och sånt, och det tog helt enkelt en jäkla massa tid. Men jag ångrade mig som sagt, men för att inte samma sak ska hända igen, så tänker jag helt enkelt uppdatera bara när jag känner för det, och inte sträva efter att få så många läsare som möjligt, utan ha boggen för att kunna skriva av mig :)

Men ja, just nu sitter jag och kollar på film på youtube, Green street hooligan, fy satan vad de är bra, och han pete är ju så snygg! haha (a) Ska strax ner och duscha, samt käka något och försöka nå fram till Ellis, vi ska nämligen på maskerad hos Malin idag, wiho kommer bli sjukt kul :) Tänker dock inte avslöja vad vi ska vara, utan visar med bilder imorgon! :) Men nej, åter till filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0