Inte död ännu

Wähöj, jag har inte dött ännu :) (a) Men har fortfarande ont i både huvudet och halsen, inte heller är jag helt klar med pluggandet, tv;n lockade ju så mycket (a) haha.. Jag hade inte tänkt att plugga så mycket mer idag, utan jag hade tänkt att öva på att skriva utförliga svar till krim provet imorgon, sen får det räcka :) 
Imorgon har jag förlärsning, ECDL... boring.. Efter det åker jag antingen hem till Malin och umgås med henne och Ellis, eller så åkte jag och kollar på när folk i mitt lag tävlar, får se :) Om jag inte träffar dom imorgon, kommer jag inte hinna göra det förens på lördag, =/ men aah 

Nu ska jag skriva svaren, och kolla på ännu mera tv (a) hihi, får se ifall det blir mer uppdatering idag, men annars hörs vi nog imorgon (: hare gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0