Ny mobil

hejsan på er :) jag har haft en skit skön skoldag, och tisdagar som brukar vara väst! Började ju klockan åtta, hemskt! ;o Hade engelska i en timma, sedan hade vi geografi, vi satt och väntade tio minuter på läraren som sedan kommer och säger att hon ställde in lektionen för tågen var försenade, men vi hade inte hört det så vi fick ha lektion ändå eftersom hon kom, efter det skulle vi har kriminologi, men han var sjuk så då hade vi ingen lektion, sen hade vi lunch och sedan skulle va ha svenska, men hade ingen så jag slutade kl 10 idag, men hade kunnat slutat nio om vi visste att geografin skulle ha varit inställd (a) men men.. :)
Sedan jag kom hem har jag typ inte gjort någontign alls, suttit vid datorn/tv;n, ätit, duschat och så :) Ska börja plugga lite på ecdl;n som vi har tenta på om tre veckor, fick ju ig på den förra, så måste göra båda den här gången, (a) hehe illa .. Inte för att kursen är viktig men ändå, vill inte ha ig! Iallafall, ska städa nu, innan jag ska kolla på ugly och despan :) Och juste, kom på att jag har fått en ny mobil som jag kan visa er, det är en rosa samsung, och jag älskar den, mohaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0