Onsdag

God morgon bloggen! Går bara i skolan mellan elva och ett idag, skönt efter att man varit sjuk (a) Eller vi ska inte ens till skolan, utan vi ska till polismuséet, hoppas det blir roligt :) Tvivlar ioförsig på det, men ändå =) Ska gå om 35 minuter, så har gott om tid på mig att göra, hrm ingenting egentligen.. ;b Men men, skönt att slippa stressa :) Gick upp vid åtta, eftersom jag och min syrra skulle ut på morgonpromenad med hundarna, men istället kom våran granne och tog dom, thaaanks! ;D
Efter jag har slutat, åker jag hem hit till kära lilla stuvsta, och klipper mig , om jag orkar (a) haha nej men det ska jag nog orka :) Hoppas bara det blir fint också :) Ska bara klippa topparna ändå så. Men nej, nu ska jag sminka mig och sedan kanske läsa lite i min bok innan jag drar vidare till tåget för att möta Tessan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0