Partys höjdpunkt (:

Wiho, har fått hela 5 läsare första dagen xD haha..
Men aa, sitter och gör ingenting, väntar på att maten ska bli klar, jag är jääätte hungrig! Efter jag har käkat ska jag fixa mig och sedan dra iväg för att köpa en dricka och sedan möta Ellis vid bussen.. Vi ska ju vara samma sak (festens höjdpunkt!!) så vi måste komma samtidigt ;D hah
Hoppas ni har haft en bra dag, min har varit lite seg, men ändå bra då den har spenderats genom att titta på en grym film, och den kommer bli bättre, för party är ju ALLTID kul ;D mohaha.. pusshej

Kommentarer
Postat av: Jessica

Visste att du inte kunde hålla dig borta speciellt länge!

2008-11-09 @ 12:38:09
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0