Tisdag

Det vart inget pyjamasparty hos Malin i lördags, :/ men hon hade vanligt chillkrök istället, inte för att det alls är lika coolt men aja, det var askul det med! ;D Men men rätt folk blir det ju alltid roligt, eller hur? (: Jag mötte iallafall Ellis vid bussen, och vi kom typ runt åtta, halv nio :) Då var redan malin och Matilda (såklart) Oscar, Christitan, Kevin och Filip där :) Kommer inte ihåg allt vi gjorde, men de var lixom inget speciellt, (: Körde jag har aldrig, sanning och konka, konka och konka ;b haha och kollade på film och sånt :) Asnajs! :D
Bara det att Filip, den fjortisen, alltid kallar mig fjortis ;o Höhöh, han är den fetaste jävla fjortisen jag har träffat ;D mohaha, iallafall, alla sov kvar där föruom Filip och Kevin, för Kevin ville åka hem :p hehe, vi andra kollade på någon sugug fulm, så jag och Malin gick och la oss, sedan vaknade man upp vid nio, efter iallafall ca 4 timmars sömn :)


Nu så ska jag strax iväg till skolan, usch det borde vara förbjudet att börja såhär tidigt! Tycker ni inte? Iallafall, slutar runt tre idag, och efter det måste jag hem, och städa fan. Mitt rum ser förjäkligt ut, så det ska städas och sen ikväll blir det Ugly och despan, och efter det blir det nog sängen, :) men nej, måste skynda mig nu ifall jag ska hinna, ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0